29 Mayıs 2007 Salı

kelebek olup uçacağız...25-05-07

Ekinlerin kreşinde her cuma bir party oluyor. Geçtiğimiz hafta da kelebek partysi vardı, okulda demişler ki çocuklara 'kelebek olup uçacağız'
Bizim minik tırtıllar da büyüdüler, serpildiler kelebek oldular. doğanın hediye ettiği çok nefis bir kelebek kanadımız vardı bizim. Odada da bir sürü kelebekleri var ekinin, nerdeyse odanın konseptini belirleyecek kadar. Yani bize hem uydu bu party, hem heyecanlandırdı.
Ben de krapon kağıdından kat kat etek yaptım. Eskiden kendimize yapar, şarkıcılık oynardık evde kendi kendimize kızlarla.
Sabah çiçekli bir bluz, kelebek kanatları, kat kat etek, ve kocaman bir kelebek konmuş kafasıyla Ekin çok heyecanlıydı. Çıktık dışarıya okula gitmek için ve bahçeye çıkar çıkmaz açtı kollarını bekliyor!!!
Bir sinirlendi, bir ağlamaya başladı benim minik kelebeğim:)
Ama uçmuyorum anneee, ben okula uçarak gidicem, niye uçmuyorum diyerek:)
Allaa sen ekin yaa:)
Spider man olup balkondan atlayan çocuklar haklıymış demekki.
Bu kadar düz mantık veya tam tersi bu kadar hayal dünyasında demekki çocuklar.
Yani hayal ve gerçeği birarada yaşıyorlar.
Bu yüzden mutlular:)
Bu yüzden tek dertleri oyuncakları, dondurmaları, çizgifilmleri, çikolataları.
Ne güzel...