18 Eylül 2007 Salı

müzikimmm

Senelerdir hiç sadık kalmadım radyolarıma,
Çünkü zevzek djler cenneti radyolar. Yani ne kadar çok konuşursan o kadar para vericem sana mı diyorlar nedir, konuş babam konuş...
Ama, bir zamanlar Radyo Foreks vardı tam benim kafama göre, öyle güzel bir radyoydu ki, sonunda kapattılar. Kanal D onu arabesk yayın yapan bir kanala satmış, ve bir gün radyoyu açınca; ŞOK!!!
O günden beri yine arayıştaydım, bir süredir Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesinin radyosunu dinliyorum ve bayılıyorum. Tek derdim her yerden yeterince iyi çekmemesi, ama internet yayını süper, herkese şiddetle tavsiye ederim.
Dj siz, reklamsız, süper bir radyo, eski, soft, dinlendiren müzikler var,
Daha ne ister insan bir radyodan.
Reklamları da yok ya ben yapıyım bari reklamlarını:) Aşağıdaki linki tıklayın ve keyfinize bakın lütfen...
http://ilef.ankara.edu.tr/yazi.php?yad=5120

Hiç yorum yok: