3 Temmuz 2009 Cuma

yaşamımmma yaz geldi

Sanırım değişiklik yapmak beni spor yapmak gibi, tatile çıkmak gibi, kafa dağıtmak gibi rahatlatıyor, mutlu ediyor.
Bir süredir değişemedim ya, en iyisi sayfamı değiştireyim dedim. Yaz gecesi sıcaklığının getirdiği uykusuzlukla açtım blogumu, büründürdüm yaz renklerine.
Aslında bu kadar iddialı ve karıştırarak renk kullanmak hiç adetim değildir, düşünün yani ne kadar sıkılmışım.
Bugün kızımdan ayrılışımın 13. günü. O kadar özledim ki onu, dokunamamak, sarılamamak, koklayamamak beni mahvediyor. Ama mutlu olduğunu biliyorum, buradayken eğlenemeyeceği kadar eğlendiğini biliyorum, kuzenleriyle, teyzeleriyle ve annanesiyle olmanın onu ne kadar sevindirdiğini biliyorum ve katlanıyorum.:)
Önceki akşam beni arayıp çok özlediğini, fotoğraflarıma bakıp bakıp ağladığını söyledi! Yani birazcık zayıf annelerden olsam oturur hüngür hüngür ağlardım, fakat biliyorum ki onda hiç fotoğrafım yok:) Ne komik bir kız, bu kadar duygu sömürülür yani! Yine de boğazıma bir yumru oturmadı değil:( Çiçeğim benim ben de deliler gibi özledim seni, ve gerçekten fotoğraflarına bakıp bakıp seviyorum seni.
Dün de süper mutlu bir sesle yüzmeyi öğrendiğini söyledi. Eskiden biz de anneme bazı konularda kök söktürüdük fakat kalabalık bir ortama girdik mi daha önce yapmadığımız herşeyi yapmak için yarışırdık. Yemek yemek gibi..
Ekin de aynen öyle oldu, bütün çocuklar gibi aslında.
Evde 1 saatte yemeğini zor bitiren çocuk sofrada söylenmeden yedği gibi, yemekten yarım saat sonra kurtlar gibi acıkıyormuş! Hatta geçen gün sofradan kalkıp hazırlanıp denize giderken kapıda durmuş ve 'bana yiyecek bişeyler gerek' diye söylenmiş:) Aynı şekilde yüzme konusunda görünüşünün tam tersi görüntü sergileyip korkak davranan çocuk orda kuzen rekabetinden yüzmeyi öğrenmiş:)
Güzel şey şu kuzenlik, teyzelik, kardeşlik...
Çocuğu olması insanın doğasını nasıl değiştiriyor, mutluluğum da ona endeksli, üzüntülerim de... Hiçbir zaman kendimi çok kaptırdığım söylenemez çocuğuma ama inanılmaz bir duygu gerçekten de. Çok derinden, çok başka onun sesinin tınısındaki sevincin bile verdiği haz.
Çok seviyorum seni bebeğim, çok.
Ve her zaman söylediğim, yine tekrarlayacağim gibi, iyi ki varsınız; annem, Adin, Yezdan ve tabi Harika.
Çok isterdim Ekinin de sizin gibi kardeşleri olmasını
Neyse ki onun da kuzenleri var.
Ço duygusal oldum di mi? Neyse olur arada böyle şeyler:) Özlemden sanırım.......
Ve canım annem, iyi ki doğdun, iyi ki doğurdun.
Çok mutlu, uzun, sağlıklı, bizimle yaşa. Üzülme hiç, mutsuz olma, sağlığını kaybetme, dilediğin herşey seninle olsun. İyi ki senin kızın olmuşum.Seni seviyorummm

Hiç yorum yok: