16 Şubat 2008 Cumartesi

Ekinin ilk aşkı

Bunu anlatmadan geçemeyeceğim:)
Son zamanlarda Ekinin insanları kesin ve net olarak ikiye ayırması çok meşhur, hatta sadece insanları değil, hayvanları, çiçekleri hatta eşyaları bile. Birisi ya kızdır, ya erkek:) O kadar, ondan sonraki ayrım onun için önemli değil:)
Tabi cinselliğin farkına varması beraberinde evlilik, aşk gibi kavramları da soktu hayatına. Avustralyada da ilk aşkını yaşadı.
Kuzenime, 45 yaşındaki bülent abime aşık oldu 3.5 yaşındaki kızım:) Olgun erkeklerden hoşlanıyor!
Onu göremediği zamanlarda halama veya cuziye telefon açtırıyordu, Bulent abisiyle dakikalarca konuşuyordu. Beraber olduğumuz zamanlarda da dibinden ayrılmıyor, öpüyor, yanağını okşuyor, kucağından inmiyor.
Son telefonunda artık dayanamayıp evlenme teklifi etmiş. Hatta teklif değil, direk ben seninle evlenicem, ben sana aşık oldum demiş. Bulent abim bunu bize söyledi çok güldük falan ama bizimki çok ciddi, evlenicem diye tutturuyor. Hatta Filiz sordu, peki karısı var onun, o nolcak dedi, Ekin de gayet sakin: "O da bana baksın" demez mi:) Koptuk tabi. Son gün havaalanında yine teklifini tekrarladı abime, hatta uçağa binince Vanillayı bile unutup Bülent abim için ağladı. Ben onla evlenicektim, neden gidiyoruz burdan, gidersek evlenemem ki diye epey söylendi.
Dönüşümüzden sonra bir süre daha devam etti ısrarı, hatta Bülent abimin Türkiyeye ne zaman geleceğinin hasapları yapıldı falan. En sonunda ümidi kesmiş olacak ki, geçen gün bana şunu dedi:
"Anne ben Bugs Bunnyle evlenicem"

Hiç yorum yok: