22 Ekim 2007 Pazartesi

Artık herkes biliyor...
Yıllardır yapmaya çalışıp da beceremediğim şeyi sonunda yapıyorum.
Australiaya gidiyorum, kasımın 17 sinde, Ata'mın doğumgününde:)
Ekin ve ben... (Ekin diyor ki arada sırada; "annecim aklıma bi fikir geldi, akşam Adinle Barınlara gidelim, kedileri de alalım, hep beraber Australiaya gidelim, ne dersin? süper fikir!")
Amacımız dil öğrenmek görüntüsü altında gezmek:)
Kuzenlerim 2000 yılında buraya gelip döndüğünden beri gitmeye uğraşırım, bi türlü kısmet olmamıştı, bugüne kadar.
Umarım sorunsuz gider geliriz.
Size oralardan da yetişicem, yaşatıcam, gezdiricem, göstericem inşallah.

Bugünlerde hayal dünyasındayım yine, kim ne derse desin, bana hangi gözle bakarsa baksın, Harry Potter harika! Yeni bitti, çıkamadım o dünyadan henüz:)

İşten ayrıldım bu ayın başında, öyle güzel ki free olmak, tadına doyamıyorum. İşim de olduğu için, hala çalıştığım için, boşlukta da hissedemedim kendimi, süper gidiyor nazar değmesin.
Niye yazıyorum bunları?
Haberler işte:)

Hiç yorum yok: